close

今天看到裘莉的新聞與照片, 關於裘莉為雙胞胎哺乳的照片出現在《W》雜誌封面.
描述裘莉在照片中幸福滿足的表情, 是過去任何攝影師都不曾捕捉到的, 因為這次掌鏡的攝影師不是別人, 正是小布.
 
文字記者真的很厲害, 短短一小篇新聞, 其實是蒐集了許多國外裘莉的新聞與文章集結重點而成.....而且翻譯的好棒哦!!
以下是我看了覺得很棒的部份, 並很無聊的把原文找出來......網路真是無遠弗界呀!!
 
 
"I'm with a man who's evolved enough to look at my body and see it as more beautiful, because of the journey it has taken and what it has created. He genuinely sees it that way. So I genuinely feel even sexier," says Jolie.

裘莉:「因為我身邊的男人,能夠成熟到懂得欣賞我身體所經歷的所有改變,所有我身體所承受或創造的,他都真心認為那就是美,我也因此感到更性感。」
 
So I suppose in my heart I realized he was happy with them as his children, completely. I knew he would never see them as different, and that gave me a certain peace." After that revelation, "I suppose I just looked at him and loved him and just felt open to (getting pregnant). I suddenly wanted to. It's one of those things you can't explain," she says.

裘莉過去從沒想過要懷孕,在看到小布與領養子女相處時視如己出的感情,決定改變心意:「我看著他,愛著他,就忽然願意打開自己心房接受懷孕了,那是一種很難解釋的感覺。」
 
"I don't want to spend my life pretending to be somebody else, and I don't want the person next to me to have to pretend ever, because we have a long life ahead of us. So you just want to be able to be who you are in every moment, and that's the only way you'll ever be truly happy," says Jolie.

裘莉也說:「我不想把生命浪費在虛假上,我也不希望和我在一起的人需要掩飾自我,因為我們必須共度一生。每一刻都作真正的自己,那樣你才能真正感到快樂。」
 
 
【相關新聞連結】
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    amelie0618 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()